Followers

Sunday, November 7, 2010

Just a Normal day

today
just a normal day...
nothing happen..
nothing ...and nothing..
this afternoon, go my grandmother house..
go and visit my grandmother..
she's ok..nothing to be worried..
哇考~
做么鬼哦我?到底做么鬼哦我?
讲英文哇?Oh mY gOd..
突然讲起英文,厉害到我 [ 唔好怪我太自恋]xD
明天终于回校读书料...
在家真的有够力闷啊~
不过还好,那天有去金河shopping!!!~ 扫货
今天让我知道料一个很惊讶的事情~
都不知道是真是假?
希望一个是真,一个是假的呗
And Today is Crystal's birthday
Wish You have A nice Day =)
今天我的晚餐--Satay!~
yummy yummy =))
很好吃的呗~
可是...很贵的呗~
爸爸付钱,不好意思地呗~
呵呵。
好咯。不写料啦...xD
Bye =)

No comments:

Post a Comment